The Childe
Han, a Filipino-Korean(Kopino) boxer hits the final punch against his opponent at an illegal game. The opponent is knocked down, and Han returns home with a few dollars to pay for his mother’s surgery. Although he is aware that he shouldn't, he strives to find his father, whom he saw in an old picture. Then, one day, Han rushes to the Kopino Support Center after receiving an unexpected phone call from Mr. Kim, and he follows those who came to pick him up on a board to Korea. Meanwhile, a mysterious child appears and a man keeps an eye on Han at the airport. Who or what is chasing him?