Losing Vietnam
Het Vietnamese stel Bay en Tam woont al 30 jaar in Duitsland. Ze verdienen de kost met het schoonmaken van lege kantoren en hebben weinig gelegenheid gehad om in contact te komen met de mainstream Duitse samenleving. Een film over de moeilijkheid om op twee plaatsen tegelijk te leven en de vraag welk effect deze dualiteit heeft op een huwelijk, gezin en gevoel van verbondenheid.