Total Recall
In need of a vacation from his ordinary life, factory worker Douglas Quaid (Colin Farrell) visits Rekall, a company that can turn dreams into real memories. Thinking that memories of life as a superspy are just the ticket, Quaid undergoes the procedure -- but it goes horribly wrong. Suddenly, Quaid is a hunted man. He teams up with a rebel fighter (Jessica Biel) on a search to find the head of the underground resistance and take down the leader (Bryan Cranston) of the free world.