Merv
Wanneer hun geliefde hond Merv ontrootsbaar is na hun breuk, worden Anna en Russ gedwongen tot het ongemakkelijkste co-ouderschap ooit. Om Merv op te vrolijken, neemt Russ 'm mee naar Florida, maar onverwachts duikt Anna op. Terwijl Merv langzaam weer de oude wordt, blijkt dat het lijmen van het gebroken hondenhart het vuur tussen de twee misschien toch kan laten oplaaien.