Night Shift
The ghost of a nurse known as La Planchada roams the dim corridors of a hospital. While patients view her as a benevolent guardian, the medical staff secretly obeys her strict rules. Rebeca, a new nurse on probation, must now face the mysterious and feared entity while proving her worth to her superiors.