Pride and Glory
Ray Tierney (Edward Norton) comes from a family full of New York cops, including his father (Jon Voight), brother Francis (Noah Emmerich) and bad-boy brother-in-law Jimmy (Colin Farrell). When a failed drug bust results in the deaths of four of Francis' men, the Tierney patriarch pulls Ray into leading the investigation. But Jimmy launches his own investigation, compromising Ray's team. Jimmy's actions soon catch Ray between duty as a police officer and loyalty to his family.