Qivitoq
Dertig jaar na een levensveranderende shoot in Groenland keert voormalig snowboardkampioen Mathieu Crépel terug naar Ammassalik. Daar herbeleeft hij jeugdherinneringen en ontdekt een jonge Inuit-generatie, verscheurd tussen traditie en modern leven. Officiële selecties 2024-2025.