La Madone
In Chamonix, de geboorteplaats van het alpinisme, wagen Lucien en Guillaume het ondenkbare: in één enkele beklimming de zeven Mariabeelden van het Mont-Blancmassief verbinden. Hun tocht, tussen avontuur en erfgoed, onthult de geheimen van gids Alphonse Couttet. La Madone verkent geloof, herinnering en de geest van de bergen.