Righteous Kill
Detectives Thomas Cowan (Robert De Niro) and David Fisk (Al Pacino), 30-year veterans of the NYPD, investigate the murder of a pimp. The crime resembles a case they solved many years earlier. As the body count rises, they realize they're dealing with a vigilante taking over when the police fail. The similarities between past and present crimes leads the detectives to wonder if they put the wrong man behind bars.