Saving Flora
Flora is a circus elephant who can no longer perform her tricks. The night before she's scheduled to be euthanized, the circus owner's 14-year-old daughter, Dawn, sneaks Flora from the circus. All that stands between them and the safety of the elephant preserve is 200 kilometers of woods, one raging river, two elephant hunters, and the fear of not making it.