Shock to the System: A Donald Strachey Mystery
After the mysterious demise of a client, private detective Donald Strachey (Chad Allen) infiltrates a therapy group for gay people who want to become straight. He takes on the group's founder (Michael Woods) to prove that his client's death was not a suicide.