Standoff
Carter (Thomas Jane) is a troubled veteran who gets a chance at redemption by protecting a 12-year-old girl from a deadly assassin (Laurence Fishburne) after she witnesses a murder. Holding a shotgun with a single shell, he engages in physical and psychological warfare in a desperate fight for the girl's life.