Sword Art Online Extra Edition
Kirito and the others decide to go on an underwater quest to allow Yui to see a whale, but face a shocking revelation… Suguha is afraid of water. So, Asuna and the other girls decide to teach Suguha how to swim. Meanwhile, Kirito is meeting somebody.