Tenor
Antoine, an aspiring young rapper from the suburbs of Paris, meets Mrs. Loyseau, an eminent teacher at the Paris Opéra. Stunned by the young man's raw talent, she introduces him to the world of opera. Antoine becomes one of Mrs. Loyseau's students.