On Deadly Ground
Forrest Taft (Steven Seagal) is putting his considerable talents as a fighter and marksman to use as a hired gun for the sleazy oil tycoon Michael Jennings (Michael Caine). The latter's bottom-line tunnel vision has him destroying entire communities if it means a bigger profit for his business. While in Alaska taking care of some business for his amoral boss, however, Taft meets a native Eskimo woman (Joan Chen) who helps him to discover the error of his ways and pursue a more righteous path.