That one night
Kene, een hardwerkende en loyale man die toegewijd is aan zijn geliefden en zijn werk, wordt verrast wanneer juist de mensen die hij vertrouwt hem verraden. Geconfronteerd met liefdesverdriet en bedrog, moet hij de kracht vinden om boven het verraad uit te stijgen en zijn leven terug te krijgen.