The Bold Path
The Bold Path volgt uithoudingsavonturiers Mark en Caroline Livesey terwijl ze het Manaslu Circuit in zes dagen afleggen - de helft van de gebruikelijke tijd. Geconfronteerd met grote hoogte, ruig terrein en extreme omstandigheden trekken ze door afgelegen dorpen en ijzige bergpassen en delen ze hun zwaar bevochten lessen over veerkracht, risico en groei.