The Cure
Sixteen-year-old Ally (Samantha Cochran) has lived her whole life believing she suffers from severe lupus. When a rebellious friendship with a local girl exposes strange lies, medical inconsistencies, and increasingly controlling behavior from her ultra-wealthy biotech philanthropist parents (David Dastmalchian and Ashley Greene), she begins to suspect something far more sinister: her parents may be engineering her illness, and her body, for purposes she never imagined.