The Milky Way
Jean (Laurent Terzieff) and Pierre (Paul Frankeur) are drifters who travel from Paris to Spain on the Way of St. James pilgrimage route. On the journey, the two men encounter many strangers who debate aspects of Catholic faith as well as heresies that have been rejected by the religion. Their trek defies time as they meet historical figures such as Jesus and the Marquis de Sade. At the end of their trip, Jean and Pierre are left with more questions than answers.