The Row
With a serial killer preying upon girls on campus, Riley, an incoming freshman, finds herself entangled in a sinister plot involving a dark secret at the sorority that she pledged while Cole, her father who’s the detective investigating the case, must uncover the identity of the killer before it’s too late and Riley becomes the next victim.