Valley of Light
Zevenentachtig jaar na de eerste beklimming in de Sarcavallei verkent deze film de legendarische klimgeschiedenis. Met meeslepende beelden en stemmen als Ondra, Manolo en Messner verweeft hij traditie en moderne sportklim tot één krachtig verhaal. Officiële selecties in heel Europa.