What's the Worst That Could Happen?
Caffery (Martin Lawrence) is a professional thief with taste and style who is trying to rob billionaire tycoon Max Fairbanks' (Danny DeVito) unoccupied beachfront mansion. But in the middle of the robbery, he finds himself face to face with Fairbanks. As Caffery is being arrested, Max sees a ring on Caffery's finger and claims it for himself. It's Caffery's engagement ring, and he's determined to get it back.