The X-Files: I Want to Believe
Though FBI special agent Fox Mulder (David Duchovny) and his partner Dr. Dana Scully (Gillian Anderson) once chased things that go bump in the night, his tireless search for the truth out there has led to his professional exile. However, a missing-persons case leads to the agents' reunion, along with an encounter with a priest (Billy Connolly) who may or may not be experiencing psychic visions.