Air Gear
Middle school student Ikki discovers the world of Air Treks. His adopted sisters' involvement in the extreme sport pushes him into an unforeseen fate.
Ikki experiments with a pair of Air Trecks, accidentally leading to a challenge against a gang of Storm Riders.