Akame Ga Kill
Tatsumi arrives in the Imperial Capital in hopes of earning money for his village. After becoming stranded in the streets, a wealthy family offers to take him in for the night.
Kill the Authority
Tatsumi is introduced to Night Raid's members and agrees to join. With Akame tasked to train him, Tatsumi ends up stuck with intense kitchen duties until his first assignment.
Tatsumi training with Mine next (in spite of their first meeting being less than friendly!). A new job comes up, causing them to put aside their differences and work together.
Tatsumi learns of Imperial Arms, wanting one of his own. Night Raid is assigned to eliminate Zank the Executioner, whose hobbies include cutting the heads off of his victims.
Sheele begins to mentor Tatsumi. After their strenuous session, he tests Zank's Imperial Arm for compatibility. On patrol with Leone, Tatsumi meets a strange Imperial officer.