JoJo's Bizarre Adventure
Jonathan and his fellow travelers face the devious Dio at Windknight's Lot, where an onslaught of evil ensues as Dio summons two undead warrior knights.
Jonathan's heroism transforms a foe's hatred into humanity; the crew is driven into a knightly training camp.