Beartown
Peter and his family return to Beartown to start a new life and rejuvenate the town's hockey team and future; however, the team Peter is supposed to take over can't be saved, and he turns his focus to Beartown's hard-training new star, a junior.
The junior team starts to win, sparking hope; everyone's hopes rest on Kevin, and the only person who sees him as more than just a hockey star is Peter's daughter, Maya.
The backlash from the semifinals party hangs over Beartown like a fog; something happened, but Maya won't talk, and Kevin trains harder than ever -- to forget.
Neither the star of the team, Kevin, nor its coach, Peter, come to the crucial final game, and Beartown's future is on the line.