Below Deck Adventure
This series takes wealthy thrill-seekers on the mega-yacht trip of a lifetime to experience thrilling YOLO adventures and daredevil activities all against some of the world's most beautiful backdrops.
Guests find hair in their food; chips go missing at the abseiling picnic; Faye's attempts to hide the hair issue from Capt. Kerry end in disaster; Capt. Kerry attempts to outrun bad weather; Kasie and Mike get closer.