Below Deck Sailing Yacht
Holy Ship! We’re Sailing!
The winds are stronger, the stakes are higher and the job is tougher as the crew boards Parsifal III, a 180-foot-long luxury sailing yacht; the tensions between the crew simmer as they hustle to get ready for their first charter of the season.
My Big Fat Bleak Wedding
Chief Stew Jenna is feeling the pressure as she is tasked with planning an impromptu wedding for two drunk guests and two yachties have a steamy interaction that makes their professional relationship personal.
After a wild night out, Jenna wades through a sea of regrets and braces for the awkward interactions that follow, then a group of high-maintenance, vegan guests board Parsifal and Adam struggles to live up to their meatless and milkless expectations.
Parker feels the strain of being on charter and his lack of maturity shows; Jenna criticizes Georgia's laundry system and sends her away in tears; Parsifal greets a newborn and baby talk fills the yacht as Adam and Jenna's relationship blooms.
Parsifal sails into strong winds with a baby on board; Adam and Jenna's relationship heats up; Jenna sends Madison to do a beach picnic setup with little notice; Ciara and Parker get into a spat about deck duties.
Paget must pick up the slack after Parsifal crashes into the dock; a new charter of men sets sail in all of their chest-bumping glory, and the crew scrambles to meet their loud and incessant demands.