Cabin in the Woods
Desert Manhunt
Three hostages, two shoot-outs and one murder take place in a Bakersfield, Calif., cabin community; Benjamin Peter Ashley, an unpredictable and violent outdoorsman, leads investigators down his path of devastation, resulting in an 18-day manhunt.
When a cosmetology student goes missing from Dubuque, Iowa, detectives question if her disappearance connects to the murder of a woman found nearby; suspicion surrounds a remote cabin on Stumpf Island.
A young woman cozies up with her new boyfriend at his remote cabin but has no idea who he really is or what he's done; he reveals his violent side and she must dig deep in the hopes of surviving every scenario he throws at her.