Evil, I
Body Snatcher
When several prostitutes are found murdered in Rochester, N.Y., police conclude they're dealing with a serial killer and race to catch him before he strikes again.
A teenager is found naked and strangled to death; chilling evidence leads to two sexually motivated killers.
A series of murders are connected to one killer; an undercover agent must gain access to the killer's inner circle to bring him to justice.