Cold Case Files: The Rifkin Murders
"Cold Case Files: The Rifkin Murders" documents the real-time New York State Police cold case investigation into the two unidentified victims of serial killer Joel Rifkin, the most prolific serial killer in New York State history.
A TV producer leverages his relationship with Joel Rifkin, New York's most prolific serial killer, to get information police could use to discover the identities of the two remaining unknown victims.
After 30 years, serial killer Joel Rifkin provides clues to New York State Police to identify two of his 17 victims, the only who remain nameless.