Cromañón: The Night of the Fire
Het is 2008. Het nieuws herinnert Malena, 22, aan haar traumatische verleden. In 2004 was ze bij een rockconcert in de República de Cromañón waar een brand uitbrak en 194 jongeren omkwamen. Nu, vier jaar later, verbindt een gebeurtenis haar met liefdes en vriendschappen uit het verleden die haar over haar schuldgevoel van overleven heen helpen.