Deadline to Disaster
August 2005, Hurricane Katrina's massive 27 foot storm surge batters the Mississippi coastline obliterating beachfront property; in Waveland, a father and son forced to flee their home by boat, find themselves rescuing neighbors from the storm surge.
On the day after Christmas in 2015, 13 tornadoes hit the Dallas area; as a tornado rips through more populated areas, families that were hunkered down emerge to see their neighborhoods; amateur storm trackers go house to house hoping to help victims.