Deep State
Old Habits
Ex-spy Max Easton is brought out of retirement against his will by George White, London chief of MI6/CIA team "The Section"; Max's wife, Anna, investigates her husband's past and learns information that places her family in grave danger.
A Kind of Warfare
Max, now in Beirut, does not know who to trust after speaking to Leyla, a member of the Section team stationed there; in Washington, they meet the CIA's Amanda Jones.
Amanda arrives in London with the full force of the CIA's dissatisfaction to bear on White.
Leyla investigates connections between Iran and the U.S.; White and Khalid use Anna to leverage pressure on Max.