Domestic Girlfriend
Natsuo has a crush on his high school teacher, Hina and to get past his feelings he goes on a group date and meets Rui, who he sleeps with, but things become more complicated when he finds that they will both become step-sisters.
Rui makes a new friend with a notorious reputation — and an uncomfortable attraction to Natsuo.