Phoenix: Eden17
Cain
In the age of space exploration, Romi and her lover, George, flee a devastated Earth in search of a new world for just the two of them, settling on planet Eden17; however, it turns out to be a dead planet.
Romi, Com and Makimura land on a planet located outside of the galaxy that closely resembles Earth; they find sprawling, tranquil landscapes, but soon realize that the planet is inhabited by unimaginable creatures.