Erased
29-year-old Satoru Fujinuma is sent back in time 18 years to prevent the events leading to his mother's death, which began with a series of kidnappings.
Satoru Fujinuma is a struggling manga artist who works at a pizza parlor; ever since he was a kid, he has been holding himself responsible for a kidnapping incident; finally, the time has come for the truth from his past to be revealed.
Palm of the Hand
The year is 1988, Satoru is back in elementary school where he has a chance to change the future.
Satoru is determined to prevent Kayo from getting kidnapped before her birthday.