The Promised Neverland
While attempting to return a stuffed animal to a fellow orphan who left for a new home, Emma and Norman stumble upon a shocking revelation that changes their view of their orphanage and their caretaker, Isabella.
The children continue formulating their escape plan and make a discovery in the library; Don and Gilda try to sneak into a secret room.