Extant
Re-Entry
Astronaut Molly Woods returns from a 13-month solo mission and tries to reconnect with her son and husband.
John confronts Molly about her distant behavior as she considers telling him about her pregnancy; parents become suspicious after Ethan goes to school for the first time.
Molly and her family seek refuge on an island with her estranged father when Sparks tries to quarantine Molly.
John starts to question Molly's mental state; Julie and John disagree on how to care for Ethan after he has a serious setback.
Molly finds footage that reveals the real reason she was chosen for the solo mission; Julie distracts herself with a mysterious man.