Firefly
Serenity
The crew of Serenity is eager to rid themselves of an easily traceable cargo they salvaged from a vessel adrift in space, totally unaware that a passenger has brought an even more dangerous cargo aboard.
When Simon is kidnapped by a group of villagers in need of a doctor, Serenity is forced to make contact with an Alliance ship in order to seek medical help for the critically wounded Book.
After a celebration in which the crew is honored for ridding a planet of a group of bandits, they return to Serenity to find a woman named Saffron who claims that Mal married her during the festivities.