Harry Wild
When retired literature professor Harriet "Harry" Wild (Jane Seymour) is mugged, it sets off a chain of events that leads her to a new life as a private investigator.
When Harry Met Fergus
Harriet "Harry" Wild undertakes a calling as a detective, to the consternation of her policeman son.
Samurai Plague Doctor Kills for Kicks
Due to their new notoriety, Harry and Fergus are approached by a woman desperate to find out how her husband died; although reluctant to get involved, Harry's interest is soon piqued.
When a body is pulled out of the river near Harry's local pub, something about the dead man feels familiar to her; she and Fergus go undercover to find the truth.
A stuffy dinner party in the home of Harry's former colleague goes awry when a vomiting bug hits all the guests but Harry; after the cause of the sickness is traced to a dead body in the home's well, Vicky Boyle leads the investigation.
A violent storm traps Harry, Fergus and Lola in the local pub; cut off from the outside world, the trio are put in even more peril when they discover a kidnap victim in a car.