Henneko
Youto Yokodera apologizes to Azusa Azuki, restoring his facade; Azusa invites Youto to spend time alone; Tsukiko Tsutsukakushi reminisces about her past meeting with Youto.
Youto challenges Tsukushi to a duel, and confesses his love for Tsukiko as a little sister; Youto finds out that his house is missing.