How To Hire A Hitman
Yinka Bokinni has been sent a cache of hacked messages from a site on the dark web that claims to offer murder for hire service; it's an entrée into a criminal world she never knew existed.
Yinka wrestles with whether to tell a target that his life is in danger; how ordinary people react to the life-shattering news that an anonymous person wants them dead.