I killed my husband
Anna kills her abusive husband during yet another argument. On the day of her arraignment, her life is turned upside down once again when she discovers that he is still alive and that their son is in danger. She has no choice but to escape.
Anna confesses to killing her husband, Manuel; but on hearing he may still be alive and that her son is in danger, she escapes custody.
Caldera and Lucas believe that Anna is telling the truth; can they find proof of Manuel's violence? Anna will have to hide in plain sight.
Reunited again, Manuel, Anna and their son prepare to escape; in the face to face with her husband, the truth comes out and Anna will go all the way to break her chains and protect her child.