Infidèle
It only takes a blond hair from her husband's scarf, for Emma's perfectly regulated life, the doctor, to rock. Who owns this hair? Emma doubts that everything seems to argue for Matteo's innocence. He even shows himself to be an exemplary husband.
Still in shock by the photo, Emma goes to her birthday party, organized by Mattéo. What if her rival was present at the party?It is in her doctor's office that Emma will meet her: it is Candice, Ingrid and Rodolphe's daughter, an insolent beauty of 22 years old, who has come to see her following a malaise.
Determined to find out more, Emma pays Linda to befriend Candice. Disturbed by her emotional setbacks, Emma neglects a patient, a notorious hypochondriac.
Emma goes to see one of her patients, lawyer, Me Kaddour, to divorce him. He advises her not to tell Mattéo while studying the couple's financial situation. Destabilized by the tension between his parents, Luigi has a violent panic attack in front of his father. Matteo is torn between his passion for Candice, and his love for Emma and her son.
Luigi has another panic attack when he learns his mother is planning to divorce. The shrink warns parents that it is essential to explain to their son the crisis they are going through.
In the presence of Matteo, Candice and her parents, Emma reveals everything: adultery, lies, abortion ... Shocked, Rodolphe, Candice's father, drives Emma and Matteo away. Candice, who admits not having an abortion, joins them outside and asks Matteo to choose.