Kamisama Kiss
Nanami is a homeless high schooler until she accepts an offer to live at a shrine—making her the new local god! With a handsome fox spirit familiar at her side, Nanami learns the ins and outs of godhood and meets more spirits on their adventures together.
The God Becomes a Target
Nanami discovers that Kurama, a famous pop star, has transferred to her high school, which spurs her to return to school. However, as a weak land god, her life may be at risk if she wanders outside the shrine alone.
Nanami saves a pretty white snake at school and for her trouble, she becomes marked as the snake's intended. Tomoe transfers into Nanami's class to protect her, but the snake comes for her anyway.
Narukami, god of thunder, has always wanted Tomoe as a familiar for herself. Now that the god he serves is Nanami, a human girl, Narukami sees her chance to take away Nanami's godhood and make Tomoe hers.
Nanami stays home with a cold while Tomoe goes to school disguised as her in order to keep her attendance rate from slipping. Mizuki takes advantage of Tomoe's absence to pay Nanami a visit.