Ouran High School Host Club
Ouran Academy: An institution of extravagance and prestige where learning comes secondary to luxury. For Haruhi Fujioka, education is a privilege that must be earned, being on scholarship and out of place among the moneyed. That is until Haruhi stumbles upon the Host Club, a stumble which leaves the freshman indebted for millions of yen.
It's physical exam time at Ouran Academy which could spell trouble for someone who spends her days in disguise; Tamaki launches the Host Club on diversionary tactics; Kyoya has a backup plan.
Haruhi divulges her secret for telling Hikaru and Kaoru apart; the rivalry between the twins begins to spiral out of control and is causing a dip in the Club's profits.