KIDNAPPING
Rolf Larsen is an investigator at Vestegnens Police, and married to Maria; just as Rolf is looking forward to a few days alone with his daughter, work demands his attention: a little girl, Minna, has been kidnapped.
After clues have pointed to Poland, Rolf and Claire leave and find a witness who is in possession of a video; Claire is worried because Rolf seems more concerned with his daughter's case than with the current murder case.
In Paris, the two men, Grégoire and Fabien, are brought to trial in connection with the killing of Victoria, and they confess to having paid her to be the surrogate mother of their baby; several tracks lead Rolf and Claire back to Poland.
Rolf, Claire and Karol don't get much help from the nuns as they try to find answers in a monastery in Poland, but Rolf nevertheless gets hold of valuable material that reveals a connection to a fertility clinic in Paris.