Killer Medics on Death Row
Cavaness
John Dale Cavaness appears a pillar of his community. But when police connect him to the murder of his son, investigators discover the physician hides a violent and abusive past.
When Alice Covington is found dead in woodland, detectives begin piecing together evidence that connects sinister nurse Carlette Parker to her death.
A medical professional leads a double life. By day he helps sick patients, and by night he stalks, rapes and murders women.
A missing person's case draws police into the dark world of one of America's most despicable killers, namely former medical consultant John Edward Robinson.
When a retired nurse is murdered, the prime suspect is revealed as Doctor Ronald Mikos, leaving investigators embroiled in a case of deception, duplicity and death.
When deluded nurse Martha Beck falls for conman Raymond Fernandez, the result is murder as the pair prey on desperate women and con them out of their riches.